[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشکده::
معرفی افراد::
امور آموزشی::
امور پژوهشی::
فضاهای تحقیقاتی::
اخبار و رویدادها::
پردیس و مجازی::
آیین نامه ها و فرم ها::
تسهیلات پایگاه::
::
اطلاعات تماس

AWT IMAGE

آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده مهندسی مکانیک

کدپستی: 13114-16846

صندوق پستی: 163-16765

تلفن:9-77491228

فاکس:77240488

پست الکترونیکی:

meresearch@iust.ac.ir

..
سیستم جامع گلستان

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
سایت دانشکده مکانیک را چگونه ارزیابی می کنید:
عالی
خوب
متوسط
   
..
قطب علمی

AWT IMAGE

قطب علمی مکانیک جامدات تجربی و دینامیک

..
کادمان

AWT IMAGE

کانون دانش آموختگان و اساتید دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران

..
:: 96/08/22 •قابل توجه داوطلبان مصاحبه تخصصی (تکمیل ظرفیت) دکتری 96 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۲۲ | 
قابل توجه داوطلبان مصاحبه تخصصی تکمیل ظرفیت دکتری96
 
داوطلـبان گرامی به اطلاع میرساند مصاحبه تخصصی دانشکده مهندسی مکانیک، گرایش های طراحی کاربردی-مکانیک جامدات ، طراحی کاربردی دینامیک کنترل و ارتعاشات و تبدیل انرژی روز شنبه مورخ 96/09/11 برگزار می گردد. ساعت دقیق مصاحبه ها به تفکیک گرایش هاو جدول زمانبندی برای هر متقاضی متعاقباً اعلام میگردد.
 
خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید :
  1. پس از اعلام نتایج آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان معرفی شده به این دانشکده جهت ارزیابی تخصصیمیبایست کلیه مدارک و مستندات* خود رابه همراه تکمیل فرم مشخصاتو گرایش مورد نظر جهت مصاحبه ،ازتاریخ 21/8/96 تا حداکثر 28/8/96در سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران (ثبت نام دوره تکمیل ظرفیت دکتری مهندسی مکانیک سال 1396) وارد نمایند.
    آدرس سامانه :https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm
    2- با توجه به زمان کوتاه برای ارزیابی مدارک داوطلبان، مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. بدیهی است عدم تکمیل فرم و ارسال موارد ذکر شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه میباشد.
    3- صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب می باشد و در صورتیکه در هر مرحله از فرایند پذیرش داوطلب و یا حتی پس از قبولی در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو می گردد.
    4-هر داوطلب بایستی صرف نظر از نوع ورود (روزانه، نوبت دوم)هزینه جداگانه ای برای ثبت نام در هر گرایش پرداخت نماید.
    5-لازم به ذکر است  از 100 امتیاز کل، 50 نمره مربوط به آزمون متمرکز، 30 نمره مربوط به مصاحبه حضوری و  20 نمره مربوط به سوابق آموزشی و سوابق پژوهشی داوطلب می باشد.
    6-متقاضیان واجد شرایط اعلام شده بایستی کلیه مدارک و مستندات خود را  که قبلا بصورت الکترونیکی  در سامانه دانشگاه بارگذاری نموده اند، حداقل دو ساعت قبل از زمان مصاحبه به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک (واقع در طبقه سوم دانشکده مهندسی مکانیک ) تحویل نمایند.
    *در مورد مقالات و کتاب های تالیف و ترجمه شده ارائه مدارک زیر در سامانه الزامیست :
    * صفحه اول مقالات ژورنال که به چاپ نهایی رسیده و دارای شماره جلد و شماره صفحه باشند ( در صورت پذیرش نهایی، نامه پذیرش الزامیست)
    * صفحه اول مقالات کنفرانس که برگزار شده باشند (مقاله بایستی دارای مشخصات کنفرانس باشد)
    * تصویر جلد و شناسنامه کتاب های تالیف و ترجمه شده
     
    مدارک لازم  جهت ارائه در روز مصاحبه:
1- فرم اطلاعات داوطلبان به صورت تکمیل شده
2- اصل کارت ملی و یا شناسنامه و تصویر آن
3- کلیه مستندات فعالیت های پژوهشی (مقالات، کتب، اختراعات و ...)
4- اصل مدرک کارشناسی و تصویر آن به همراه ریز نمرات
5- اصل مدرک کارشناسی ارشد و تصویر آن به همراه ریز نمرات
6- اصل مدرک زبان
7- سوابق تدریس
8- تصویر پرداخت الکترونیکی هزینه مصاحبه یا اصل فیش واریزی
9- گواهی معتبر مبنی بر داشتن شرایط استفاده از سهمیه قبول شده (ویژه مربیان، رزمندگان و ایثارگران )

فرم مخصوص اطلاعات (فایل Word)

 
قابل توجه دانشجویان گرایش تبدیل انرژی

مصاحبه دکتری مهندسی مکانیک (گرایش تبدیل انرژی ) با تاکید بر موضوعات زیر در پیرامون دو محور تخصصی صورت می پذیرد. لطفاً با توجه به محور های ذکر شده، زیرگرایش مورد نظر جهت مصاحبه تخصصی را انتخاب نمایید.
 
1-محور تخصصی"تبدیل انرژی- دینامیک سیالات"
-مکانیک و دینامیک سیالات (بنیادی، تجربی و محاسباتی)
- جریان سیال غیر قابل تراکم
- مکانیک سیالات در فرآیندهای احتراق
- مکانیک سیالات در محیط های متخلخل
-مکانیک سیالات در جریان های چند فازی
- میکرو و نانو سیالات
- سیالات زیستی
- دینامیک سیالات در سیستم های پیش رانش و توربو ماشین ها (ماشین های آبی، توربین های گاز و ...)
- هیدرودینامیک و آئرودینامیک نظری و تجربی و محاسباتی
- مکانیک سیالات تجهیزات فرآیندی صنایع نفت و گاز
 
 
2- محور تخصصی "تبدیل انرژی- ترمودینامیک و انتقال حرارت"
  • ترمودینامیک (کلاسیک و آماری)
  • انتقال حرارت (بنیادی، تجربی و محاسباتی)
  • انتقال حرارت در فرآیندهای احتراق
  • انتقال حرارت در فرآیندهای محیط های متخلخل
  • انتقال حرارت در فرآیندهای جوشش و تقطیر و جریان های دوفازی
  • ترمودینامیک و انتقال حرارت در تجهیزات فرآیندهای صنایع نفت و گاز
  • انرژی های تجدید پذیر (خورشید و ...)
  • تاسیسات تهویه و تبرید
  • سیستم های انرژی (CHP، نیروگاه، پیلهای سوختی و ...) و بهینه سازی آنها
  • انتقال حرارت در توربین های گاز و سیستم های پیش رانش
  • سیستم های دانش هوافض

 
نکته : اطلاعیه مختص داوطلبان دانشکده مهندسی مکانیک می باشد. خواهشمنداست داوطلبان دانشکده مکانیک خودرو و مهندسی راه آهن به سایت دانشکده های مربوطه مراجعه نمایند .
دفعات مشاهده: 336 بار   |   دفعات چاپ: 8 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: 96/08/10 دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۱۰ | 
AWT IMAGE

آقای محمدحسین عباباف دانشجوی دکتری جناب آقای دکتر تقوی، روز یکشنبه 96/08/21 از رساله دکتری خود تحت عنوان "ناپایداری‌های جریان درز نوک پره کمپرسور محوری و تاثیر تزریق جت هوا در بهبود اثرات آن‌ها" دفاع خواهد کرد. این جلسه ساعت 15:30 روز یکشنبه در آمفی تاتر دانشکده مهندسی مکانیک برگزار می گردد.

چکیده:

مطالعه اثر تزریق جت هوا به عنوان ابزاری کارآمد به منظور کنترل و کاهش اثرات نامطلوب جریان نشتی نوک ردیف پره رتور کمپرسور محوری، موضوع کاری این پژوهش است. یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها در فرایند طراحی کمپرسورهای محوری، دستیابی به شرایط عملکردی بهینه با حفظ شرایط پایداری کمپرسور است. از آن جایی که بازدهی بیشینه، نزدیک به شرایط آغاز ناپایداری‌ها و وقوع پدیده‌هایی نظیر سرج و استال است، توسعه روش‌هایی برای افزایش محدوده عملکرد پایدار حائز اهمیت می‌باشد. روش تزریق جت هوا در نوک پره به عنوان روشی موثر در افزایش بازه پایداری و حتی بازیابی مجدد کمپرسور از شرایط ناپایداری به حساب می‌آید. ایجاد شرایط بهینه تزریق هوا، درک مفاهیم فیزیکی و جزئیات جریان طی این فرآیند، دستیابی به بیشترین افزایش بازه پایداری به همراه کمترین تلفات در بازدهی موضوع مطالعات و تحقیقات مختلفی است که در سطح جهان پیگیری می‌شود.
فعالیت‌های این پژوهش پیرامون دو محور اصلی، شامل مطالعه پدیده استال دورانی و نیز کنترل آن به کمک تزریق جت هوا سازماندهی شده است. اندازه‌گیری‌های آزمایشگاهی به همراه شبیه‌سازی‌های عددی با هدف دستیابی به یک تحلیل جامع از فرآیند شکل‌گیری استال و چگونگی حذف آن در فرایند تزریق هوا به‌کار گرفته شده‌اند. مراحل تشکیل استال اسپایک و چگونگی انتشار آن در کمپرسور به دقت مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج حاصل از اندازه‌گیری‌ها با به‌کارگیری تحلیل‌های فرکانسی، به ارائه‌ تصویری از میدان جریان و نوسانات آن در فرایند آغاز استال و توسعه استال دورانی پیرامون محیط کمپرسور و در طول پره‌های آن می‌پردازد. نتایج نشان می‌دهند که ساختار استال اسپایک متشکل از جدایش جریان از لبه حمله پره و سپس تشکیل یک گردابه می‌باشد. استال اسپایک تنها در ناحیه نوک پره متمرکز نبوده و در راستای ارتفاع آن گسترش می‌یابد. در ناحیه نوک پره نیز گردابه نشتی درز نوک در نقاط عملکردی نزدیک به استال تقویت شده و منجر به شکل‌گیری سرریز از لبه حمله و جریان برگشتی از لبه فرار می‌شود.
آزمایش‌ها و تحلیل‌های عددی در شرایط مختلف برای حالات بدون تزریق و با تزریق هوا در ناحیه نوک ردیف پره انجام شده‌اند. افزایش بازه عملکرد پایدار کمپرسور از مهمترین دستاوردهای استفاده از روش کنترل ناپایداری‌ها به کمک روش کنترلی تزریق هوا می‌باشد. تزریق هوا منجر به افزایش قابلیت افزایش فشار کمپرسور شده و با کاهش باردهی در ناحیه نوک پره عملکرد پایدار رتور را تضمین می‌کند. مطابق آن‌چه پیرامون شکل‌گیری استال مطرح گردید، فرایند بازیابی از استال به کمک تزریق هوا با جزئیات مورد تحلیل قرار گرفته و نتایج در قالب نوسانات زمانی، طیف‌های فرکانسی و کانتورهای سرعت و فشار ارائه گردیده است. همچنین تحلیل‌های فرکانسی نیز با روش‌های FFT، STFT و Wavelet  انجام شده‌اند. بر این اساس طی فرایند بازیابی از استال ابتدا گردابه اسپایک تضعیف و سپس حذف گردیده و در ادامه جدایش جریان از لبه حمله پره نیز از بین می‌رود. در کمپرسور مورد مطالعه این فرایند در زمانی معادل با کمتر از 20 دوران رتور از زمان آغاز تزریق هوا انجام پذیرفت. همچنین در ناحیه درز نوک پره نیز با افزایش ممنتم جریان، گردابه درز نوک به شدت تضعیف شده و دو شاخصه وقوع استال (سرریز و جریان برگشتی از لبه فرار) از گذرگاه جریان حذف می شوند. به این ترتیب تزریق هوا منجر به عملکرد پایدار کمپرسور و تولید نسبت فشار بیشتر در ضرایب جریان محدوده استال می‌شود.
کلمات کلیدی: کمپرسور محوری، جریان درز نوک، روش تزریق هوا، پایداری کمپرسور

دفعات مشاهده: 609 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: 96/08/10 دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۱۰ | 
AWT IMAGE

خانم عاطفه کریم زاده دانشجوی دکتری جناب آقای دکتر آیت اللهی، روز یکشنبه 96/08/21 از رساله دکتری خود تحت عنوان "تعیین استحکام یک نوع اتصال دندانی با استفاده از آزمایش‌های نانو" دفاع خواهد کرد. این جلسه ساعت 10 صبح روز یکشنبه در آمفی تاتر دانشکده مهندسی مکانیک برگزار می گردد.

چکیده:

اتصالات چسبی دارای کاربردهای غیر صنعتی پیشرفته شامل دندان پزشکی و ارتودنسی می‌باشد. در درمان‌های متداول ارتودنسی براکت‌ها با استفاده از چسب‌های کامپوزیتی یا نانوکامپوزیتی روی سطح دندان‌ها چسبانده می‌شود تا دندان‌ها را در موقعیت صحیح خود قرار دهند. استحکام اتصال براکت به دلیل تحمل بار در طول درمان‌های ارتودنسی به عنوان یک پارامتر مهم در یک سیستم براکت/چسب/دندان مطرح می‌باشد. در این رساله، به روش‌های آزمایشگاهی در مقیاس‌های نانو، میکرو و مزو همراه با روش شبیه سازی عددی برای تعیین استحکام اتصال براکت ارتودنسی به دندان پرداخته شده است.
آزمایش‌های نانونفوذ و سختی سنجی میکرو روی ضعیف‌ترین بخش اتصال ارتودنسی یعنی چسب نانوکامپوزیتی به منظور تعیین استحکام اتصال ارتودنسی، انجام شده است. در همین راستا، یک روش ترکیبی آزمایش- شبیه سازی برای تفسیر علت پراکندگی نتایج بدست آمده از آزمایش نانونفوذ روی نانوکامپوزیت که به صورت یک ماده ناهمگن در مقیاس آزمایش در نظر گرفته شده، توسعه داده شده است. بدین منظور، رفتار هایپرالاستیک پلیمر تشکیل دهنده زمینه نانوکامپوزیت با استفاده از توسعه یک روش ترکیبی آزمایش- شبیه سازی جدید بررسی شده است. بر اساس نتایج بدست آمده پیشنهاد می‌شود تعداد آزمایش‌های نانونفوذ روی نمونه های ناهمگن نسبت به حالت متعارف آن (یعنی 5 مرتبه بر اساس استاندار ایزو 14577) به حداقل 20 مرتبه افزایش یابد؛ همچنین از نشانگری با سطح تماس بزرگ‌تر نسبت به نشانگر برکویچ استفاده شود.
در مقیاس مزو برای تعیین استحکام اتصال براکت ارتودنسی چسبانده شده با استفاده از چسب نانوکامپوزیتی، آزمایش‌های جدایش اتصال در مود I، مود II و مودهای ترکیبی I/II و I/II/III انجام شده است. مقایسه مقادیر استحکام بدست آمده برای اتصال ارتودنسی از آزمایش های نانونفوذ و سختی سنجی میکرو با مقادیر متناظر اندازه گیری شده از آزمایش های مزو اختلاف قابل ملاحظه ای را نشان می دهد که بیانگر عدم قابلیت آزمایش های نانونفوذ و سختی سنجی میکرو برای تعیین استحکام اتصال ارتودنسی می باشد.
یک روش آزمایش مستقیم برای تعیین رفتار آسیب اتصال ارتودنسی در مودهای خالص توسعه داده شده است. نتایج آزمایش‌ها برای انطباق دادن یک مدل آسیب ناحیه چسبناک و اندازه گیری پارامترهای چسبناک برای اتصال براکت/چسب نانوکامپوزیتی/دندان بکار برده شده است. سپس، مدل آسیب ناحیه چسبناک برای شبیه سازی اجزای محدود سه بعدی آزمایش‌های انجام شده در مودهای خالص و ترکیبی بارگذاری استفاده شده است. نتایج همه شبیه سازی‌های انجام شده با استفاده از نتایج آزمایش اعتبار سنجی و تایید شده است که نشان دهنده اعتبار مدل آسیب ناحیه چسبناک، پارامترهای چسبناک و فرآیند شبیه سازی انجام شده می‌باشد. با استفاده از نتایج بدست آمده از شبیه سازی اجزای محدود استحکام اتصال ارتودنسی برای شرایط بارگذاری مختلف و شکل‌های مختلف مقطع براکت بدست آورده شده است. در نهایت، روش شبیه سازی اجزای محدود با استفاده از مدل آسیب ناحیه چسبناک به عنوان روشی برای تعیین استحکام اتصال ارتودنسی در بارگذاری‌های شبه استاتیکی گوناگون و شرایط مرزی مختلف با هدف کاهش حجم آزمایش‌های مورد نیاز، پیشنهاد شده است.
 
واژه‌های کلیدی: استحکام اتصال ارتودنسی، آزمایش نانونفوذ، روش ترکیبی آزمایش- شبیه سازی، مدل آسیب ناحیه چسبناک، شبیه سازی اجزای محدود .

دفعات مشاهده: 577 بار   |   دفعات چاپ: 19 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: 96/08/10 تفاهم نامه همکاری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۱۰ | 
AWT IMAGE

دهمین جلسه بررسی زمینه های اجرایی سازی تفاهم نامه همکاری دانشکده مکانیک و بنیاد مستضعفان با حضور معاون پژوهشی دانشکده مکانیک، ریاست هلدینگ، مدیران و کارکنان پژوهشی یکی از کارخانجات وابسته روز چهارشنبه مورخ 1396/07/26  در محل هلدینگ برگزار گردید. خلاصه نتایج جلسه به شرح ذیل می باشد:

1- دو پروژه پیشنهادی از طرف اساتید، مورد بررسی مجدد قرار گرفت و مقرر شد پس از انجام اصلاحات نهایی و مورد نظر کارخانه، عقد قرارداد انجام پذیرد.

2- پروژه انتقال دانش فنی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد تیم کاری جهت عقد قرارداد، نهایی شود.

3- در مورد پروژه کاهش مصرف انرژی پیشنهادهای ارسالی بررسی شد و انتخاب پیشنهاد برتر جهت عقد قرارداد به هفته بعد موکول شد.

دفعات مشاهده: 345 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: 96/08/10 دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۱۰ | 
AWT IMAGE

آقای هادی مشرف زاده دانشجوی دکتری جناب آقای دکتر شکریه، روز سه شنبه 96/08/23 از رساله دکتری خود تحت عنوان "پیش‌‌بینی استحکام نانو  کامپوزیت گرافن/اپوکسی با روش چندمقیاسی" دفاع خواهد کرد. این جلسه ساعت 16 روز سه شنبه در آمفی تاتر دانشکده مهندسی مکانیک برگزار می گردد.

چکیده:

هدف اصلی این رساله ارائه روشی چند مقیاسی به منظور محاسبه استحکام نانوکامپوزیت گرافن/اپوکسی است. از آنجایی که در مقیاس نانو پدیده­های ناشناخته و پیچیده زیادی وجود دارد و همچنین اغلب روش­های موفق در نانومکانیک برگرفته از روش­های میکرومکانیک است، شروع کار این پژوهش از توسعه روش­های میکرومکانیک آغاز می­شود. در گام نخست روشی به نام کامپوزیت لایه­ای معادل (LA) به گونه­ای توسعه یافت که می­توان به کمک آن سفتی کامپوزیت حاوی الیاف کوتاه با توزیع تصادفی دو بعدی را محاسبه نمود. با قرار دادن این روش در الگوریتم تخریب پیش­رونده، نمودار تنش-کرنش کامپوزیت تا تخریب نهایی و در نتیجه استحکام آن محاسبه شد. در این الگوریتممقدار لازم جهت تقلیل خواص مکانیکی در هر مرحله نموی با توجه به مود­های تخریب کامپوزیت تعیین می­شود.
        در گام بعد، روشکامپوزیت لایه­ای معادل (LA) به منظور مدل کردن کامپوزیت حاوی الیاف کوتاه با توزیع سه بعدیِ تصادفی توسعه یافت. با ترکیب روش­های کامپوزیت لایه­ای معادل و موری-تاناکا، روشی موسوم به MT-LA ارائه شد که به کمک آن می­توان کامپوزیت حاوی تقویت کننده­های صفحه­ای را مدل‌سازی کرد. به منظور آماده کردن روش MT-LA جهت مدل­سازی دقیقتر، نانوکامپوزیت گرافن/اپوکسی با استفاده از شبیه­سازی دینامیک مولکولی مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این شبیه سازی نشان داد که پلیمر تا فاصله­ای مشخص از دو طرف گرافن دارای خواصی متفاوت از پلیمر خالص است. این ناحیه به عنوان فاز میانی در نظر گرفته شد. همچنین در این شبیه­سازی نشان داده شد که سفتی طولی گرافن محصور در پلیمر با سفتی گرافن مجزا متفاوت است. با ترکیب نتایج دینامیک مولکولی و روش میکرومکانیک هالپین-تسای، رابطه­ای استخراج شد که به کمک آنسفتیطولی گرافن محصور در پلیمر برحسب طول گرافن محاسبه شد. به منظور لحاظ کردن یافته­های شبیه­سازی دینامیک مولکولی در روش MT-LA، این روش به حالت سه فازی توسعه یافت. با قرار دادن این روشِ توسعه یافته در یک الگوریتم تخریب پیش­رونده نمودار تنش-کرنش نانوکامپوزیت تا لحظه شکستِ نهایی پیش‌بینی گردید. مقایسه نتایج حاصل از این روش با نتایج تجربی موجود در مقالات نشان از دقت مناسب آن در محاسبه سفتی و استحکام نانوکامپوزیت تقویت شده با نانو ذرات گرافن دارد.
 
کلمات کلیدی: نانوکامپوزیت گرافن/اپوکسی، استحکام، تخریب پیش­رونده، روش چندمقیاسی، دینامیک مولکولی
 

دفعات مشاهده: 494 بار   |   دفعات چاپ: 19 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: سایر مطالب این بخش: ::
:: 96/08/02 برگزاری نشست تخصصی در وزارت عتف - ۱۳۹۶/۸/۲ -
:: 96/08/02 عضویت آقای دکتر حسینعلی پور در شورای پژوهشی پژوهشگاه هوافضا - ۱۳۹۶/۸/۲ -
:: 96/08/01 دفاعیه دکتری - ۱۳۹۶/۸/۱ -
:: 96/07/18 دفاعیه دکتری - ۱۳۹۶/۷/۱۸ -
:: 96/07/17 ثبت اختراع بین المللی (US Patent) توسط جناب آقای دکتر صدیقی - ۱۳۹۶/۷/۱۷ -
:: 96/07/15 سخنرانی علمی - ۱۳۹۶/۷/۱۵ -
:: 96/07/12 دفاعیه دکتری - ۱۳۹۶/۷/۱۲ -
:: 96/07/23 آخرین مهلت شرکت در آزمون HSE - ۱۳۹۶/۷/۱۲ -
:: 96/06/26 دفاعیه دکتری - ۱۳۹۶/۶/۲۶ -
:: 96/06/20 دفاعیه دکتری - ۱۳۹۶/۶/۲۰ -
School of Mechanical Engineering
Persian site map - English site map - Created in 0.21 seconds with 1304 queries by yektaweb 3506