[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره‌ی تحصیلات تکمیلی::
مدیر و کارکنان::
خدمات آموزشی::
آیین‌نامه‌ها و مصوبات::
اخبار و اطلاعیه‌ها::
فرم‌ها::
تسهیلات پایگاه::
پرسشهای متداول​ (FAQ)::
برقراری ارتباط::
::

شیوه نگارش پایان‌نامه

AWT IMAGE

ارزشیابی مدارک دانشگاه‌های خارج

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: اساتید برتر آموزشی
:: اطلاعیه نحوه استفاده از خدمات بیمه تکمیلی در تعطیلات تابستان ۹۹
:: دفتر امور هیأت علمی
:: اعلام مهلت ارسال مدارک پزشکی جهت دریافت خسارت
:: اطلاعیه کلاس های مجازی تابستانی فرزندان کارکنان و اساتید / تابستان ۱۳۹۹
..
نظرسنجی
نظر شما در مورد قالب و محتوای این سایت چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: اطلاعیه فرآیند مکانیزه صدور مجوز دفاع از پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد در سامانه گلستان ::
 | تاریخ ارسال: 1399/1/17 | 
بنام خدا

دستورالعمل صدور مجوز دفاع از پایان‌‏نامه کارشناسی ارشد در سامانه گلستان

 
مقدمه: به‌‏منظور کاهش مراجعات مستقیم، تسریع گردشکار در انجام مقدمات دفاعیه‌‏ها و همچنین حذف مکتوبات غیر ضروری اداری، "فرآیند مکانیزه صدور مجوز دفاع از پایان‏‌نامه کارشناسی ارشد در سامانه گلستان" در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۰ شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به تصویب رسید و از تاریخ ابلاغ (۹۹/۰۱/۱۵) لازم الاجرا می‏‌باشد. کلیه رویه‏‌های قبلی که خارج از سامانه گلستان بوده، به‏‌طور کامل متوقف می‏‌گردد. مراحل فرآیند مکانیزه صدور مجوز دفاع از پایان‌‏نامه کارشناسی ارشد در سامانه گلستان به‌شرح زیر می‏‌باشد:
 
۱- تکمیل فرم «تحویل پایان‌‏نامه به داوران و تأیید تاریخ دفاع کارشناسی ارشد» (فرم پیوست).
۲- درخواست دانشجو در پیشخوان خدمت و بارگذاری فرم تأیید شده توسط داوران.
۳- بررسی و تأیید درخواست دانشجو توسط کارشناس دانشکده (داشتن شرایط دفاع: واحدهای گذرانده، معدل، نیاز به حکم کمیته منتخب و ...) و ثبت تاریخ نهایی دفاع در «تعریف فعالیت‏های پژوهشی» و ارسال این پیامک برای دانشجو: «دانشجوی محترم، تاریخ دفاع درج شده در پیشخوان خدمت پس از تأیید معاون آموزشی/ مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده قطعی خواهد بود».
۴- تأیید کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه (برای دانشجویان ترم ششم) یا دفتر آموزش‏های آزاد (برای دانشجویان نوبت‌دوم) در یک مرحله برای دفاع بدون جریمه افزایش سنوات و در دو مرحله در صورت داشتن بدهی به شرح زیر:
تعیین بدهی و تکمیل جمله «میزان بدهی دانشجو برمبنای تاریخ دفاع درج شده ..................... ریال می‏‌باشد. پرداخت کل مبلغ یا حداقل ........................ ریال برای برگزاری جلسه دفاع الزامی است»
ارسال به کارتابل دانشجو
برگشت به کارتابل کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه و تأیید.
۵- تأیید مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده و ارسال پیامک برای دانشجو.
۶- تأیید برگزاری جلسه توسط کارشناس دانشکده پس از دریافت صورتجلسه دفاعیه.


دریافت فرم تحویل پایان‌نامه به داوران و تایید تاریخ دفاع کارشناسی ارشد
 
دفعات مشاهده: 2396 بار   |   دفعات چاپ: 147 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 52 queries by YEKTAWEB 4165